"Zdrajca tronu" A. Hamilton

"Pewnego razu w pustynnym królestwie Miraji mieszkał młody książę, który chciał zasiąść na tronie swojego ojca. Nie miał do tego prawa, lecz jedynie przekonanie, że jego ojciec jest słabym władcą, a on byłby silniejszy. Wobec tego zajął tron siłą."
Alwyn Hamilton 


Wydawnictwo: Czwarta Strona
Autor: Alwyn Hamilton
Oryginalny tytuł: Traitor of the Throne
Polski tytuł: Zdrajca Tronu
 
Jeszcze kilka miesięcy temu Amani Al-Hiza żyła w niewielkim Dustwalk. Była jedną z wielu kobiet zamieszkujących miasto, ale nie była taka jak wszystkie. Broń była jej wiernym towarzyszem, oczy znakiem rozpoznawczym, niewyparzony język powodem kłopotów. Pustynia była jej domem. Pewnego dnia jej życie wywraca się do góry nogami. Za sprawą tajemniczego Jina, trafia w środek rewolucji...
 
Amani powraca. Już nie jest tą samą dziewczyną. Wydarzenia z pierwszego tomu pozwoliły jej odkryć siebie na nowo. Potężna, odważna, nieposkromiona - taka jest nowa Amani. Gotowa stawić czoło wrogowi. Raz za razem wychodzi naprzeciw śmierci. Czy i tym razem uda się jej przetrwać? Czy ochroni siebie i przyjaciół? Czy rządy złowrogiego Sułtana dobiegną końca? Sprawdźcie sami!


Jeżeli pokochaliście "Buntowniczkę z pustyni", "Zdrajca tronu" zwali Was z nóg!


"Buntowniczka z pustyni" mi się podobała, ale to "Zdrajca tronu" zawładnął moim sercem. Klątwa drugiego tomu? W tym przypadku istnieje! Od pierwszych stron całkowicie zatraciłam się w świecie bohaterów. Każdy kolejny rozdział niósł za sobą nowe zaskoczenie, tajemnice, zdrady. Odczuwacie czasem strach o bohaterów? W tej książce towarzyszył mi cały czas! Bałam się przeczytać kolejny rozdział, bałam się, że na następnej stronie mój ulubiony bohater zginie, jednak brnęłam dalej. Czułam, że to, co zaraz się stanie może mnie zaboleć, ale musiałam wiedzieć, musiałam poznać zakończenie.


Czytając "Buntowniczkę z pustyni" niejednokrotnie miałam mętlik w głowie. Przez te wszystkie imiona, nazwy, legendy, którymi jesteśmy bombardowani, czułam się zagubiona. Nie zawsze byłam pewna kto jest kim. W drugim tomie Alwyn Hamilton uniknęła podobnego chaosu. W pierwszych stronach "Zdrajca tronu" streściła legendę z poprzedniej części i wreszcie stała się ona dla mnie jasna. Nowe postacie są wprowadzane stopniowo, mamy czas, aby się z nimi zapoznać. Płynnie przemierzamy kolejne strony powieści.


"Zdrajca tronu" zdecydowanie zasługuje, aby znaleźć się na mojej liście najlepszych książek fantastycznych. Ta książka z pewnością wejdzie do kanonu! Tematyką, przedstawionym światem różni się od tego, co czytałam dotychczas. Ta książka jest wyjątkowa pod każdym względem. Niesie za sobą mnóstwo bólu, emocji i niepewności. Tajemnice, intrygi są na początku dziennym. Jest wprost idealna dla miłośników fantastyki. Polecam Wam ją gorąco i z niecierpliwością czekam na kolejny tom. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:

17 komentarzy :

  1. Dziś mam zamiar zacząć "Buntowniczkę z pustyni" i już wiem, że dzięki Tobie sięgnę po drugi tom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostarczył mi tyle nerwów i emocji... naprawdę warto 💞

      Usuń
  2. Hejka! Jestem. Wróciłam. W końcu mogę skomentować.
    Tej serii jeszcze ne czytalam. Słyszałam za to wiele sprzecznych opinii, a ponieważ mam półkę zawaloną nowościami - na razie nie sięgam po Buntowniczkę.
    pozdrawiam
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/07/trzy-i-po-sekundy-to-bardzo-mao-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tom czytało mi się momentami ciężka, za to drugi... CUDO! 💕

      Usuń
  3. Jejkuu muszę to w końcu kupić *.* Już drugi tom, a ja jeszcze pierwszego nie czytałam :/

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com,
    @readforrhys

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero za Zdrajcę tronu bede sie brac ak kupię, ale pierwszy mnie pochłonął. Swietne zdjecia, kusząca recezją :)

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od drugiego nie będziesz mogła się oderwać! 💕

      Usuń
  5. O matko, jakie cudowne zdjęcia!!! Nie czytałam jeszcze, ale koniecznie koniecznie koniecznie muszę nadrobić. Czuję, że trafi do moich ulubionych ♥ A okładka jest po prostu zniewalająca.
    Post świetny! Podoba mi się twój blog. Dołączam do grona obserwatorów i będę odwiedzać ☺

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książki w ostatnim czasie opanowały bookstagrama :) Kuszą mnie, może kiedyś będzie okazja, że je przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bookstagram też opanowały! Mam nadzieję, że Ci się spodobają 😍

      Usuń
  7. Recenzję przeglądnęłam jedynie pobieżnie, ponieważ planuje w najbliższym czasie przeczytać pierwszy tom. Widzę, że nie muszę się martwić o drugą część, gdyż z pewnością mi się spodoba.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie musisz! Drugi tom jest genialny! :)

      Usuń
  8. Ciekawią mnie te książki dużo się o nich ostatnio mówi. Przy najbliższej okazji postaram się je przeczytać. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko się zdarza, że drugi tom przebija pierwszy, dlatego tym bardziej mam ochotę na "tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje książkowe marzenie. Buntowniczkę zacznę już niedługo a potem szybciutko muszę zdobyć Zdrajcę. Mam nadzieję, że się uda.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zofia w Krainie Książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka